سایت تخفیف گروهی پارک

تخفیف گروهی
از شما دعوت میکنم به پارک تخفیف سر بزنید...
پیوندها
سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶ ب.ظ

مخلوط کن و آسیاب کن المپیا مدل OE-999

 مخلوط کن و آسیاب کن المپیا

مخلوط کن و آسیاب کن المپیا مدل OE-999 یک دستگاه پرکاربرد و کارآمد در آشپزخانه است. این دستگاه با دارا بودن دو عملکرد مخلوط کردن و آسیاب کردن، به راحتی می‌تواند در تهیه انواع غذاها و نوشیدنی‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

این مخلوط کن با داشتن قدرت موتور 600 وات، به راحتی می‌تواند انواع مواد غذایی را با کیفیت بالا مخلوط کرده و خمیرهای سخت را نیز آسیاب کند. همچنین، با دارا بودن دو سرعت مخلوط کن، می‌توانید سرعت دستگاه را برای مواد مختلف تنظیم کنید.

دستگاه مخلوط کن و آسیاب کن المپیا مدل OE-999 با داشتن ظرفیت 1.5 لیتری، مناسب برای تهیه نوشیدنی‌ها و سس‌هایی با حجم بالا است. همچنین، با دارا بودن تیغه‌های فولادی ضد زنگ، به راحتی می‌توانید انواع میوه‌ها و سبزیجات را به صورت خام یا پخته، مخلوط کنید و به راحتی از آن برای تهیه سالاد‌ها و خوراکی‌های دیگر استفاده کنید.

دستگاه مخلوط کن و آسیاب کن المپیا مدل OE-999 با داشتن ظاهری شیک و زیبا، به راحتی می‌تواند در دکوراسیون آشپزخانه شما جای داده شود. همچنین، با دارا بودن قطعات قابل تعویض، می‌توانید به راحتی این دستگاه را نگهداری کنید و از طول عمر بیشتری برخوردار شوید.

بنابراین، مخلوط کن و آسیاب کن المپیا مدل OE-999 با داشتن ویژگی‌های برتر و ظاهری زیبا، یک انتخاب بسیار مناسب برای تهیه انواع غذاها و نوشیدنی‌ها در آشپزخانه شماست.

 

قیمت مخلوط کن المپیا

جهت خرید مخلوط کن المپیا و استعلام قیمت می توانید همه روزه با شماره همراه 09179112533 با همکاران ما در تماس باشید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی