سایت تخفیف گروهی پارک

تخفیف گروهی
از شما دعوت میکنم به پارک تخفیف سر بزنید...
پیوندها
چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ق.ظ

شیراز پارک تخفیف می باشد.

در سال ۲۰۰۰، یک کارمند سابق شرکت مایکروسافت به نام پاول آلن (به انگلیسی: Paul Allen) یک شرکت تجارت برخط به نام مرکاتا (به انگلیسی: Mercata) تاسیس کرد. وب‌گاه این شرکت دستگاه‌های الکترونیکی به فروش می‌رساند. روش کار به این صورت بود که کاربران مختلف برای خرید یک کالا عضو می‌شدند و هر چقدر تعداد اعضا بیشتر می‌شد، قیمت کالا کاهش پیدا می‌کرد. وب‌گاه این شرکت در سال ۲۰۰۱ بسته شد، چرا که نتوانست با وب‌گاه‌هایی مثل آمازون رقابت کند.

این روزها وب‌گاه‌های خرید گروهی بسیار پر تعداد شدند و در کشورهای گوناگون دنیا مورد توجه قرار گرفتند.و بسیاری از این وبگاه ها در ایران می باشد. این وب‌گاه‌ها اجناس و خدمات مختلف و متنوعی را برای فروش عرضه می‌کنند. وب‌گاه‌های خرید گروهی معم تعدادی از آنها در شهر شیراز پارک تخفیف می باشد. وبه خریدارن این امکان را می‌دهند تا با اشتراک‌گذاری پیشنهادهای موجود در وب‌گاه در شبکه‌های اجتماعی برخط دیگران را هم از پیشنهادها با خبر کنند. وب‌گاه‌های خرید گروهی به فروشندگان و کسب و کارهای کوچک این امکان را می‌دهند تا با عرضهٔ کالا یا خدماتشان به فرصت‌های جدید فروش دست پیدا کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی