سایت تخفیف گروهی پارک

تخفیف گروهی
از شما دعوت میکنم به پارک تخفیف سر بزنید...
پیوندها
يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ب.ظ

قیمت کالاها و خدمات خود را افزایش دهید

·         دسترسی حسابداران: داشتن دسترسی مدیر ارشد حسابداری یا حسابدار ارشد به سیستم از هر جا که ایشان بخواهد، و در عین حالی دسترسی سایر کاربران و مدیران نیز یکی دیگر از پارامترهای مورد نظر شرکت کنندگان بود.
 

·         خودکار بودن: یکی از توقعات اکثر مدیران از نرم افزار مالی و حسابداری این است که با حداقل نیرو بتوان تمام امور مالی و حسابداری را انجام داد. در واقع توقع از نرم افزار به گونه ای است که نرم افزار بتواند بیشتر کارهایی که می توان از حالت دستی خارج کرد را بصورت خودکار و اتوماتیک انجام دهد یا با کمترین تعداد کادر اداری در بخش حسابداری، بتوان همه کارهای مالی را مدیریت کرد.
 

·         پیچیدگی و شلوغی کمتر: حذف یادداشت ها و دست نوشته ها جهت یادآوری انجام امور یکی دیگر از خواسته های مدیران بود که نتیجه آن کاهش و حذف شلوغی و سردرگمی در کارهاست. در واقع وجود امکانی برای ثبت موارد عجله ای و زودگذر در نرم افزار جهت جلوگیری از فراموشی یک فرایند مهم یا کاری که نیاز به پیگیری مجدد دارد، به مدیریت کمک می کند تا کمترین میزان اشتباه و فراموشی را به دلیل پیچیدگی و شلوغی کارها داشته باشد.
 

·         داشبورد همه کاره: داشتن یک داشبورد جامع و کامل به شکلی که به مدیر یک دید کامل از وضعیت موجود دهد و مدیر بتواند بر اساس نیاز خود در آن پنجره هایی اضافه یا کم کند، یکی از دغدغه های مطرح شده مدیران بود و برخی از مدیران که از این ویژگی در سیستم خود برخوردار بودند از اینکه در ابتدا و انتهای روز می توانستند به بهترین شکل وضعیت کلی شرکت خود را ببیند ابراز رضایت می کردند.
 

·         دسترسی لحظه ای به اطلاعات: زمانی که یک تراکنش در سیستم مالی ثبت می گردد، بسیاری از سایر قسمت ها خودبخود بروز شده و برخی محاسبات مالی و اعتباری بصورت خودکار در سیستم اتفاق می افتد. برای مثال پس از فروش یک محصول و ثبت دریافت وجه آن، سیستم انباردارینیز خودبخود از موجودی کالا کم کرده و نرم افزار حسابداری مالیات های تبادل شده آن را محاسبه و ثبت می نماید که البته بسیار بیشتر از این فرایندها اتفاق می افتد. لذا دسترسی لحظه ای به این اطلاعات و تغییرات اتفاق افتاده نیز در بهبود مدیریت بسیار موثر بوده و به نوعی ابزار کمکی برای مدیر محسوب می شود.


انتخاب نرم افزار مالی و حسابداری مناسب
آیا برای سرمایه گذاری روی نرم افزار جامع مالی و حسابداری آماده هستید؟ انتخاب سیستم مناسب کلید موفقیت در این سرمایه گذاری است. در کنار موارد ذکر شده بالا و مرور کلی نظرات جمع آوری شده از برخی مدیران شرکت کننده در طرح، در یک جمع بندی کلی، سوالاتی ذکر شده که بهتر است هنگام تهیه نرم افزار مطرح و مورد توجه قرار گیرد.

 

·         آیا نرم افزار مورد نظر ویژه کسب و کارهای کوچک تولید شده است ؟

·         آیا نرم افزار مربوطه برای کسب و کار من مناسب است ؟

·         آیا شرکت مربوطه نرم افزار با قابلیت شخصی سازی جهت تامین نیازهای من دارد ؟

·         ظرفیت و تعداد مشتری یا کاربر نرم افزار مورد نظر تا چه حد است ؟

·         میزان سازگاری و انطباق نرم افزار با فرایندها و نیازهای بخش های دولتی ای نظیر دارایی و مالیات چقدر است ؟

·         نحوه نگهداشت اطلاعات موجود در نرم افزار چگونه است ؟ و در صورت بروز مشکل در چه مدت زمانی و با چه کیفیتی قابل بازیابی است ؟

·         چه پروتوکل ها و روش هایی برای حفظ امنیت داده های مشتریان و خود شرکت دارید ؟ و چه میزان تضمین پذیرند ؟

·         هزینه نهایی و تمام شده سیستم چقدر است ؟ آیا هزینه های پنهان یا در آینده ای دارد ؟

·         با چه روش هایی خدمات پشتیبانی ارائه می گردد ؟ و در چه زمانی از روز و هفته و ماه ؟

 

در نهایت به عنوان یک تجربه موفق پیشنهاد می گردد علاوه بر موارد فوق، از شرکت های همکار و نزدیک نیز استعلام شده و بر اساس تجربه های آنها و علی الخصوص تجربیات موفق، شرکت ها انتخاب شده و مورد بررسی قرار گیرند.

قیمت کالاها و خدمات خود را افزایش دهید

شاید ساده‌ترین راه کسب درآمد بیشتر، بالابردن قیمت محصولات و خدماتی است که تولید می‌کنید. سوال اینجاست: چگونه می‌توانید مشتریان خود را راضی کنید که به قیمت بالاتری از شما خرید کنند؟

جواب ساده‌ای دارد: باید کاری کنید که مشتری ارزش بیشتری برای کالای شما قائل شود. توجه داشته باشید که رقابت، قیمت‌های شما را دیکته می‌کند. باید کاری کنید که میان کالا‌ها و خدمات تولیدی شما و کالا‌ها و خدمات تولیدی دیگران، تفاوت‌هایی در نزد مشتری ایجاد شود. برای رسیدن به این مهم، می‌توانید بسته‌بندی خود را بهتر کنید و یا بر کنترل کیفی کالاهای خود بیفزایید. و شما در این زمینه چه تجربه‌هایی دارید؟

آدرس سایت پارک تخفیف

http://parktakhfif.ir


http://parktakhfif.ir

http://parktakhfif.ir





http://parktakhfif.ir









نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی