سایت تخفیف گروهی پارک

تخفیف گروهی
از شما دعوت میکنم به پارک تخفیف سر بزنید...
پیوندها
يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ق.ظ

لینک دهی در سئو و بهینه سازی سایت


باید ها و نباید های لینک سازی وب سایت

·         وبلاگ، آموزش سئو و بهینه سازی وب‌سایت، آشنایی با علم طراحی سایت

 

·         نوشته شده در تاریخ 28 شهریور 1394

سئو و بهینه سازی سایت واژه ای است که امروزه تمامی وبمستران در دنیای اینترنت با آن آشنا هستند ، در این مقاله می خواهیم در مورد ۱۰ درصد از فعالیت های سئو صحبت کنیم ، درست حدث زده اید ، می خواهیم تاثیر لینک دهی در سئو را مورد بررسی قرار دهیم.

لینک دهی در سئو و بهینه سازی سایت

در میان فاکتور های دیگر سئو لینک دهی توسط سئو کاران تازه کار بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد ، حتی گاهی اوقات لینک دهی به عنوان یک ابزار اصلی برای سئو مورد استفاده قرار میگیرد ، این در حالی است که این سئو کاران درصد تاثیر لینک دهی را در نظر نمی گیرند ، اگر در بین فاکتور های دیگر سئو لینک دهی را بخواهیم امتیاز دهیم از ۱۰۰ لینک دهی ۱۰ امتیاز را از آن خود خواهد کرد ، این در حالی است که استفاده تنها از این فاکتور سئو  ، مطمئنا باعث حساسیت گوگل در روند سئوی وب سایت خواهد شد ، حتی این روند شاید تا پنالتی شدن سایت هم پیش رود.

لینک دهی در سئو

پس از طراحی سایت اولین و مهم ترین گام برای پیشرفت در دنیای اینترنت بحث سئو است ، در بررسی سئوی برخی از وب سایت ها این روند کاملا اثبات می شود ، در ادامه باید و نباید های لینک دهی در سایت را برای شما تشریح خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

کلمات کلیدی

1.     کلمات کلیدی در تگ عنوان:

این مکان یکی از مهمترین مکان ها برای داشتن کلمه کلیدی است چرا که چیزی که درون تگ عنوان نوشته می شود در نتایج جستجو به شکل عنوان صفحه شما نمایش داده می شود. تگ عنوان باید کوتاه باشد (6 تا 7 کلمه حداکثر) و کلمه کلیدی باید نزدیک ابتدای تگ عنوان باشد. (+3)



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی